no-img
خاص فایل

فایل پروژه ی مهر دبیرستان - خاص فایل

help-header

سئــوالی داریــد ؟09903320803


خاص فایل
پکیج های سال تحصیلی 99-1398
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

فایل پروژه ی مهر دبیرستان
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
zip
جولای 2, 2017

فایل پروژه ی مهر دبیرستان


[rev_slider alias=”mehr”]

فایل پروژه ی مهر دبیرستان

تمام فعالیت هایی که در یک آموزشگاه، یا حتی ادارات به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن  بازگشانی مدارس از قبیل زیبا سازی فضاهای آموزشی، آماده نمودن آموزشگاه و مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن درخور دانش آموزان می باشد  پروژه مهر نام دارد.

به منظور هر چه مطلوب برگزار شدن موارد فوق و آغاز سال تحصیلی و آماده نمودن مدارس، هر ساله، بسته به مناطق و مدارس آموزش و پرورش، این پروژه از سوی روسای ادارات و وزارت آموزش و پرورش کلید خورده و در مدارس شکلیت اجرا می گیرد.

به همین منظور در سطح ادارات و مدارس ستادی تحت عنوان ستاد پروژه مهر تشکیل می گردد تا این پروژه به نحو احسن مدیریت شده و اجرایی گردد.

معمولا در سطح مدارس مدیریت آموزشگاه به اتفاق معاونین آموزشی و پرورشی و نماینده انجمن اولیا و مربیان اعضای اصلی این پروژه را شکل داده و ستاد مربوط را رسما یا غیر رسمی تشکیل می دهند و جهت اجرای بهتر و مطلوبتر پروژه مهر، از سایر عوامل من جمله نمایندگان اولیا و معلمان، خدمتگزارن مدارس و سایر اعضای انجمن و حتی در حالتی بهتر از نمایندگان محلی و دانش آموزان هم می توان در این ستاد استفاده کرد. جهت رسمیت این ستاد می توان در مدارس نسبت به صدور ابلاغ جهت اعضا اقدام نمود و وظیفه هر عضو را با حیطه مسئولیت و زمان اجرا اعلام نمود تا کارهای آماده سازی مدرسه و انجام بهتر پروژه به بهترین وجه ممکن صورت گیرد. معمولا مدیر آموزشگاه ریاست این ستاد را به عهده دارد. و سایر اعضا درخور توان، تلاش خویش را مصروف این پروژه می نمایند و فعالیت های پروژه مهر جهت آماده سازی مدارس برای بازگشایی می توان موارد ذیل را در مدارس اجرا نمود

جهت مشاهده و دانلود فایل word پروژه ی مهر مدارس اینجا را کلیک کنید



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *