no-img
خاص فایل

تقدیر نامه آماده برای معلم - خاص فایل

help-header

سئــوالی داریــد ؟09903320803


خاص فایل
پکیج های سال تحصیلی 99-1398
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

ZIP
تقدیر نامه آماده برای معلم
امتیاز 3.61 ( 46 رای )
zip
جولای 2, 2016
حجم فایل :53مگابایت
50000 تومان
50000 تومان – خرید

تقدیر نامه آماده برای معلم


taghdirname

تقدیر نامه معلم

۴۴ نمونه تقدیر نامه شامل

باسلام خدمت شما بازدید کننده ی عزیز.خدا را شاکریم که به بعد از تدوین برنامه سالانه و تقویم اجرایی دبیرستان دوره دوم و برنامه سالانه و تقویم اجرایی دوره ی اول متوسطه و تقویم اجرایی ٬ تقویم اجرایی بر اساس طرح تدیر٬ و برنامه سالانه ی پرورشی  علارغم همه ی سختی ها و مشکلاتی که پیش آمد بتوانیم به درخواست شما عزیزان تقدیر نامه ی معلمان را برای شما عزیزان تهیه نماییم

۴متن تقدیر نامه متفاوت که هر ۴ متن دارای ۱۱نمونه حاشیه ی بسیار زیبای رنگی میباشد.
تقدیر نامه ها ویژه ی تقدیر از معلمان دوره های ابتدایی و دبیرستان میباشد و به نسبت هر مراسم مناسب است!
متن های استفاده شده در این فایل

متن ۱

معلم گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم …..
باسلام
با نام و یاد ایزد دانا آغاز به سخن که می کنید از لابه لای کلماتت طنین صدای انبیاء به گوش میرسد.تبار این کلمه ها به اندیشه هایی می رسند که خزانه دارشان لقمان حکیم بود .تو میراث دار گنجینه های حکمتی.آغاز به سخن که میکنی ، کلمه ها به پرواز در می آیند و بالا میروند و می پیوندند با کانون هرچه «کلمه طیبه» است.
سخن بگو تا چشمها ،از خواب ندانستن بر خیزند ، تا قدم های خشکیده توانی تازه بگیرد ، تا حرفها و گفته ها ، مهمانمان کنند در لحظاتی چند.
سخن بگو تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران ندیده جانمان ببارد و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

به پاس اینکه عاشقانه به رویشمان کمر بسته ای مقامت را ارج می نهیم و روز بزرگ معلم را به شما تبریک عرض مینمائیم.
سلامتی و طول عمر و همواره معلم بودن را از خداوند متعال برایتان آرزومندیم.

مدیر آموزشگاه

متن شماره ۲

معلم گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم …..
باسلام
چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون وپستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی . تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی . به سخن که می ایستی پنجره ای از امید می گشایی.
دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر،بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزشهای دینی و میهنی فراهم نگردد . وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور می کند،دستان تو لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام،عبورش می دهی و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی
هدایت می کند بر بلند ای کلمه می ایستی و «دیدارآشنا» را مژده اش میدهی . در عظمت یاد تو چه یادکردی عزیزتر و آسمانی تر از این دُر گرانقدر که از منبع فیض کلام، پیامبر مهر و رحمت و ارشاد، خلاصه دل و جان عالم، مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون، اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رسالت، محمد مصطفی (ص) فرو تراویده که :
»اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً «
ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالیمقام،استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفنه تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، بدینوسیله اززحمات و تلاشهای خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم . امید است پیوسته موفق و پیروز باشید .

مدیر آموزشگاه

متن۳

معلم گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم …..
باسلام
آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم .

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

مدیر آموزشگاه

متن ۴

معلم گرانقدر جناب آقای/سرکار خانم …..
باسلام

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.
آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

مدیر آموزشگاه

میتوانید نمونه را در فیلم زیر مشاهده نمایید.

با پرداخت ۵۰ هزار تومان این ۴۴فرم تقدیر نامه را در یک فایل  نفیس را دریافت نمایید

کیفیت فایل
  • کیفیت محصول
5.0

خلاصه

فایل آماده ی ⭐️تقدیر نامه معلمان⭐️ شامل 44 فرم آماده ی تقدیر نامه معلم به صورت فایل word قابل ویرایش میباشد.این فایل توسط مدرسه فایل تهیه و تنظیم شده است و از قشنگترین طراحی و تهذیب استفاده شده است.جهت ⭐️تقدیر از معلم⭐️ توصیه میشود این فایل آماده شده با نام تقدیر نامه معلم را تهیه نمایید



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *